| Autore |
Discussione |
|
|
Jimmy
Utente Medio

Regione: Liguria
Prov.: Genova
Città: Paveto di Mignanego
105 Messaggi |
Inserito il - 02/02/2009 : 14:38:20
|
2 Febbraio (Madonna della Candelora)
Alla Madonna della Candelora dell'inverno siamo fora, ma se piove e tira vento, dell'inverno siamo dentro.
Un proverbio tramandato dai miei nonni
|
|
|
paologenoa
Moderatore

Città: pavey
143 Messaggi |
Inserito il - 05/02/2009 : 21:02:30
|
Direttamente dal gruppo di Pietralavezzara su FB:
rivolto ai residenti del paese nostro vicino:
se ti ghe nasciu ancun ancun....... ma se ti ghe vegniu a sta, tie propriu in belinun!! |
Paologenoa
Guarda le foto di Paveto su: http://www.panoramio.com/user/185544 |
Modificato da - paologenoa in data 05/02/2009 21:02:50 |
 |
|
|
paologenoa
Moderatore

143 Messaggi |
Inserito il - 18/07/2009 : 02:15:31
|
più che un proverbio è una poesia...... ma è bella!!!!!
PAVEI, u Paise ciù bellu du mundu
Quande eu ancun in garsunettu E a scheua me ne andavu Ciù de n’otta ratellavu Se sentivu in discursettu.
A l’ea na specie de cantilena, che a vegniva da feua de Zena. Cumme di, che nu a savei? Vuei che ve a cunte pe ‘n davei?
Ma, però nu ve offendei! Sentii chì:” A Pavei ghe in bellu vei, tre campann-e attaccu a in pei pe battaggiu in spigu d’aggiu….”
Basta cusci!!!! Senunca m’arraggiu! U Sei perché vegnivu mattu? Tanta raggia…. u sei perché? E campann-e ean quattru!!
E lu divan che ean tre! Oua sei sun divente! U l’è in cuncertu armoniusu C’u rende u paise ciù gioiusu,
anche se de votte u fa arraggia chi zeuga a bocce. Ma lasceli in po’ seunna, lasceghe da i bumbuin,
e d’in ta ciassa nu steghe a cria che sun di…. Maccaruin. Sun di figgeu che ga mettan tutta: za! Sun de Pavei o de Costagiutta!
Oua amixi me permettu De fave in neuvu discursettu C’u nu l’è cumme quello Che v’ho fetu in precedensa
Questu u l’è n’induvinellu, chi ghe veu dell’intelligensa: ghe in paise duve tutti quanti, scia du postu che villezanti,
tian avanti d’amou e d’accordu sensa mai fase in tortu; ansci, vveuan cullaburà, pe u paise ciù bellu fa diventa.
U l’è in postu che u se screuve Perché g’han portou e campann-e neuve E se i sennuei son i stessi, ve garantisciu che sun perfetti.
Louan tutti cun pasciun, cun foga e cun riguardu. Han accatou a televisciun, han piggiou anche u biliardu,
se sun aggiuste a stra, a Madonna han rinnovo l’arta, oua a tempu de primatu han restaurou anche u teatru
Ma in testa cose g’han? Duve veuan arriva? Mi ve diggu quellu che m’ha ditu u me baccan:
“da Purseivia u ciù bellu, vuemmu falu diventà!” Que l’è u postu, dime, u sei?? Ma u l’è u paise de PAVEI!!!
Tino Sobrero. tratto dal suo libro “morirò bambino” Versi scritti in occasione della cerimonia di Inaugurazione delle Campane della chiesa di Paveto Il 15 settembre 1957
|
Paologenoa
 |
|
|
Jimmy
Utente Medio

105 Messaggi |
Inserito il - 07/08/2009 : 18:50:54
|
| Molto bello mi è piaciuto molto, anche se a leggerlo non nego che ho avuto un po di difficolta. |
 |
|
|
paologenoa
Moderatore

143 Messaggi |
Inserito il - 08/08/2009 : 12:18:31
|
| Jimmy ha scritto:
Molto bello mi è piaciuto molto, anche se a leggerlo non nego che ho avuto un po di difficolta.
|
è solo per veri paviotti DOC!!!!!!! |
Paologenoa
 |
|
|
Jimmy
Utente Medio

105 Messaggi |
Inserito il - 13/08/2009 : 15:51:48
|
| paologenoa ha scritto:
| Jimmy ha scritto:
Molto bello mi è piaciuto molto, anche se a leggerlo non nego che ho avuto un po di difficolta.
|
è solo per veri paviotti DOC!!!!!!!
|
Vabbè non sarò DOC ma ITG si dai |
 |
|
|
Jimmy
Utente Medio